SEO
Ostatnie lata spędziłem na optymalizowaniu stron pod Google Discover, Google News oraz organic jako Dyrektor ds. SEO i projektów zasięgowych w Gazeta.pl.
Zarządzam i zarządzałem całościową strategią pozyskiwania ruchu, od kwestii technicznych po współpracę z redakcjami i innymi źródłami ruchu. Przez lata pracy w mediach internetowych widziałem prawie wszystko w SEO ale ciągle się uczę i ciągle wiele mnie zaskakuje.
Najlepiej stymulują mnie, motywują i rozwija trudne przypadki: filtry nie do zdjęcia, bany, problemy techniczne, problemy z Google Discover, automatyzacja i masowość.
W samo SEO wszedłem naturalnie i dość wcześnie, pozycjonując napisane przez siebie strony internetowe. Potem pracowałem jako programista w agencji Adequate, gdzie między innymi wówczas była robiona afiliacja SEO. Pisałem tam od podstaw złożony system do afiliacji lotów (scrapping, integracje, generowanie treści, generowanie stron i całych domen, atomatyczne linkowanie).
To tam SEO wciągnęło mnie całkowicie, a moje umiejętności programistyczne bardzo mi w tym pomogły. Robiłem audyty techniczne, afiliacje i szereg rodzajów generowanych „spamów” linkowanych masowo czym się wtedy dało. Tak bardzo mnie to pochłonęło, że następny mój etat, to był specjalista SEO w Gazeta.pl
Kolejny etap w mojej karierze to praca jako Head of SEO. Kolejno w Bonnier Business Polska, Avanti24.pl i i Gazeta.pl.
Konsultuję SEO i prowadzę swoją agencję SEO.